Saturday, November 23, 2019

حماتى ام هناء وزوجتى هناء بالتفصيل ومكتمله

ححكى لكم قصتى اللى حصلت معايا بس مع بعض التغييرات الخفيفه عشان الابطال الحقيقيين ممكن حد يعرفهم
القصه ممكن يكون حد نقلها قبل كده او نسخها لكن اقسم انها قصتى انا ((مداح القمر))
لكن انا حضيف بعض التفاصيل فى القصه
لزياده وصف الاحداث فى القصه
.............
بعد ما اتجوزت ب5 سنين ومحصلش حمل والتحاليل قالت ان مفيش عيب من هنا ولا من هنا بس مفيش حمل ومفيش سبب واضح ..
وانى سليم تماما ومراتى سليمه تماما ومحدش فينا محتاج عمليات ولا حتى ادويه لتنشيط التبويض او التخصيب او الحيوانات المنويه كله تمام لكن كل شئ باونه وكل الموضوع ان مفيش نصيب لسه
فكرت اتجوز تانى.... مراتى كانت حاسه انى عاوز عيل وهى كمان بس مفيش حد فينا فيه عيب ولاننا متجوزين جواز تقليدى تم الطلاق بهدوء ومن غير مشاكل....
كان عندى فى المكتب سكرتيره زى اى سكرتيره عند محامى انا كنت 32 وهى 24
مكنتش بفكر فيها كزوجه ابدا او حتى حبيبه او عشيقه مجرد سكرتيره
لكن مع الوقت ووحدتى كانت هى تقريبا كل حاجه ليا فى الدنيا تيجى الصبح تصحينى وتجهز لى الفطار انزل المكتب اللى فى نفس عمارتنا لكن فى الدور الارضي القاه تمام ومتنضف قبل ما تطلع وقبل ما اكون قعدت ساعه تكون نزلت بعد ما نضفت البيت وجهزت لى كل حاجه وده كله من غير تذمر او طلب زيادة مرتب او علاقه جنسيه طبعا هى كانت متعوده عليا وعلى بيتى كانها جزء منه ومن حياتى باكملها
لانها كانت بتطلع فوق عند مراتى الاولى قبل ما اطلقها
فى يوم بقول لها مش عارف يا هناء اعمل لك ايه ولا اقول لك ايه ومش عارف حعمل ايه بعد ما تتجوزى
فقالت انا مش حتجوز خالص انا حفضل طول عمرى تحت رجليك
انا جالى ذهول من الرد((مداح القمر)) فقلت لها متقوليش كده انتى على راسي ويوم فرحك انا اللى حزفك وحعمل لك احسن فرح
راحت معيطه وقايله انا مش عاوزه اتجو ز ومش عاوزه حاجه من الدنيا غيرك انت وبس كل حاجه ليا
رحت قايم من ع المكتب ورايح لها وقلت لها متعيطيش بس انا بحسبك بتجامليني بس بحكم العشره الفتره اللى فاتت
سكس بزاز كبيرة - سكس صوفيا ديي - زب اسود كبير -سكس فموي - سكس بنات اجنبي - نيك مصري- سكس سما المصري -
سكس مني فاروق وشيماء الحاج
قالت انت مش حاسس بيا ده كله ايه هو انا وحشه للدرجه دى
قلت لها وطبعا كنت بجاملها. بالعكس انا اتمنى واحده تكون نصك وفاهمانى ربع ما انتى فهمانى بس انا بحاول اخلى العلاقه بينا علاقة محامى بسكرتيرته عشان الناس وعشان اهلك وعشان صعب نتجوز عشان فرق السن
بصت لى وقالت سن
دول 8 سنين..((مداح القمر)) عادى يعنى انا ابويا اكبر من امى ب19 سنه وعادى وبعدين ناس ايه طظ فى الناس
روحت حاضنها وانا برضو مش فى دماغى حاجه كل الفكره انى بحافظ على شعورها ومقدر تعبها عشانى
وبامانه مكنتش بستغل طيبتها لخدمتى حقيقي كنت حاسس ناحيتها بشكر وامتنان من اخلاصها ليا
راحت هى نايمه على صدرى وقالت لى انا بحبك وعمرى ما حبيت غيرك من يوم ما اشتغلت معاك من 5 سنين وانا مبشوفش غيرك ونفسي تتجوزنى اسبوع واحد اسبوع واحد بس
فانا رديت باستغراب اسبوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالت اه لانى لو بقيت مراتك اسبوع مش حتسيبنى خالص
قلت لها انا من غير جواز مقدرش استغنى عنك بس انتى حتعملى ايه اكتر من اللى بتعمليه انتى اكتر من امى واختى وبنتى ومراتى((مداح القمر))
ردت وقالت ناقص اكون حبيبتك
روحت حاضنها وبايسها على جبينها وقلت لها انتى من النهارده حبيبتى ومراتى لانها بجد شدتنى ليها وحسيت فعلا بانوثتها اللى مكنتش اخد بالى منها خالص وفى ثوانى قلت ايه المانع نكون فى علاقه حب حتى لو مش حب جامد انما هى جت كده وخلاص والبنوته حلوه وصغيره((مداح القمر))
وروحت واخدها فى بوسه طويله ورضعت شفايفها ورقبتها وهى دابت خالص قلت لها مينفعش هنا يلا نطلع نتغدى ونتكلم فوق
قالت انا حسبقك بس حروح اشترى شوية طلبات للغدا ولما اجى واخلص تجهيز الاكل حرن لك
قلت لها ماشي
طبعا انا بيتى من دورين الاول مكتب والتانى سكنى
وكنا فى اجازة المصايف يعنى مروحتش المحكمه اليوم ده والظروف هى اللى عملت كده وهى اللى خدمت الموقف وادت لما هو قادم
........
بعد ساعه ونص((مداح القمر)) رنت عليا طلعت لها فتحت الباب لقيتها لابسه عبايه بنص كم
وحاطه ماكياج خفيف وفارده شعرها ولاول مره اكتشف ان هناء اقل وصف ليها انها قمر 14
ابن ينيك امه     اب ينيك بنته     سكس اخوات     xnxn    سكسس    افلام جنس   ءىءء   قصص سكس   سكس ءىءء   سكس محارم   افلام سكس  تحميل سكس 
روحت مصفر وقلت لها انتى كنت مخبيه الجمال ده فين
قالت لى انت اللى مكنتش شايف او شايف ومطنش
روحت لاحق نفسي وقلت لها كنت شايف طبعا بس كنت بحاول ابعدعن طريقك عشان مش اظلمك معايا راحت حاطه ايدها على بقى وقالت خلاااااااااااااااص
احنا قفلنا الموضوع ده وخلص الكلام

1 comment: