Saturday, November 23, 2019

تأجير رحم .. حتى الجزء الثاني

اسمي دلال عندي 17 سنة من الريف مكملتش تعليمي عيلتي فقيرة أوي تقدر تقول من اللي بيكملوا عشاهم نوم عيلتي كبيرة اب وام و تسع اخوات بشتغل خدامة عند ناس كبار اوي في فيلا في التجمع بخدمهم بقالي شهرين صاحب الفيلا رجل اعمال كبير اسمه جمال بيه عنده 35 سنة ومراته كوثر هانم من عيلة كبيرة في البلد وكانت علي طول بينهم مشاكل بسبب موضوع الخلفه لحد لما صاحبه قاله علي حل انه يشوف بنت غلبانة ينام معاها وتجيب العيل اللي يكتبه باسمه هو ومراته

ومكنتش اعرف ان حل مشكلتهم هيغير حياتي
وفي مرة جمال بيه قاعد في البيت خبط علي الباب ودخلت
انا:جمال بيه القهوه اللي حضرتك طلبتها
وانا وبحط القهوه برفع عيني لقيته مركز معايا اوي
انا:فيه اي خدمه تانيه اقدر اعملها
جمال:انتي دلال مش كده
انا:ايوه يا بيه

جمال بقالك قد ايه بتشتغلي عندنا
انا:شهرين
جمال:مبسوطة معانا
انا:ايوه طبعا مبسوطة
جمال:مخطوبة ولا متجوزة
انا:لا ده ولا ده سعاتك
جمال:طيب روحي انتي دلوقتي
بقيت مستغربة لزمته ايه الحوار ده والسؤال اللي سأله ومحطتش في دماغي وكملت شغلي
وعدي بالظبط اسبوع ولقيت جمال بيه طلبني علشان يتكلم معايا
جمال:انا عايز الكلام اللي هيحصل ما بينا محدش يعرفه
بالرغم الخوف اللي جوايا اللي اني دعيت في سري
انا:في بير سعاتك
جمال:انا وكوثر متجوزين بقالنا 12 سنه ومحصلش نصيب روحنا دكاترة وسافرنا ونفس الكلام اتقال انها مستحيل تخلف


انا:طيب معلش يعني وانا اقدر اساعد بأيه
جمال:هنام معاكي وتجبيلي العيل اللي عايزه وهديكي الفلوس اللي تعيشك ملكة
انا بصدمة:هتتجوزني
جمال:انا مجبتش سيرة جواز انا قلت انام معاكي والفلوس
قطعت كلامه وانا في صدمة
انا:الفلوس هتعملي ايه وهتجوز ازاي بعد لما مبقاش بنت
جمال: انتي اللي قدامي دلوقتي ووافقي احسن لك ولوعلي الجواز هجوزك حمدي
انا:حمدي العبيط
حمدي ده يبقي ابن الجنايني بتاع ابو جمال بيه ومن عطفه عليه شغله بعد موت والده وحمدي عنده اعاقه ذهنيه وتفكيره زي الاطفال
جمال:فكري كويس جواز وهتتجوزي وفلوس هتغرقي فيها
انا:بس
جمال:من غير بس دي فرصه ليكي ولو علي حمدي بعد لما يتم الموضوع هطلقك منه وتتجوزي وتعيشي حياتك وهتكون معاكي الفلوس اللي هتغنيكي عن الشقا
انا:وكوثر هانم
جمال:ملكيش دعوة انا عايز موفقتك وبس
وفعلا اتصل جمال بيه بأبويا ومقلهوش علي الموضوع وتمت الجوازه ابويا معترضتش اني اتجوز واحد عبيط بعد لما فلوس جمال بيه زغللت عنيه
انا حبيت أعرفكم باللي هيكونوا معانا في القصة ورأيكم هو اللي هيخليني اكمل ولا ابطل

الجزء الثاني


مين اللي قال مش كل البنات حلوة مكنتش اعرف اني بالحلاوة دي انا جسمي حلو مبرومة يعني صدري معقول ولا كبير ولا صغير بس طيازي هي اللي كبيرة منكرش اني لما جمال بيه جبلي البنات اللي من البيوتي سنتر ما هو مش هينام مع واحدة عادية و بعد التدليك والحمام المغربي وشيل الشعر من جسمي كله ومن كسي وده المهم عنده سبقته علي الشاليه بتاعه اللي في اسكندريه وكنا في عز السقعة لان مراته مرضيتش انه ينيكني في الفيلا عندها اتجوز عبيط وينكني بيه كبير حياتي اتغيرت وانا وبفكر في حالي سمعت صوت الباب وقمت
جمال:انتي قاعده كده ليه يالا علشان نخلص
انا:حاضر حاضر
كنت خايفة ومرعوبه وشاورلي علي الاوضه اللي هنام فيها دخلت وفتحت الشنطة وطلعت قميص نوم ابيض كل قميص كان معاه غيراته واللي طلعته كان بيتلبس علي اللحم بس والكلوت فتله من اللي بيداري الكس بس استحميت وطلعت وسرحت شعري وسبته مفرود وحطيت ريحة وقعدت علي الكرسي مستياه ولما دخل اتفجئت وخوفت بصلي من فوق لتحت كان بيعاين بضاعه يشتريها
قرب مني والخوف ماليني بس اللي حصل خلاني مستغربة حضني براحة كانه خايف يكسرني رفع القميص واعد يدلك طيزي براحة وبلسان بيلحس ودني كانه بيحضرني للي هيحصل شالني وحطاني علي السرير وقعد يقلع في هدومه وبقي ملط خالص وزبه كان طويل وعريض انا مش غشيمة وعارفة اللي بيحصل بين المتجوزين بس مكنتش اعرف ان فيه ازبار


بالحجم ده نام علي ضهره
جمال:مصيه
انا:امص إيه؟؟
منغير ما يتكلم مسك راسي ووداها ناحيه زبه
بقيت قرفانه وهزيت راسي بلا مسكني من شعري وخلا بؤي يلامس زبه واعدت الحس راس زبة كاني بلحس ايس كريم قام ضاعط علي بؤي بالجامد علشان يفتحه ولما دخله مسكني من شعري وبقي ينكني من بؤي كنت في الاول مش عايزه ولما شاف ان عجبني اللمص سابني وبقيت امص بشهوه والحسه وايدي بتدلك في بضانه الغريبه اني مكنتش قرفانه بالعكس كنت حابه الحكايه وهو مد ايده واعد يضربني علي طيزي بالراحة والحركة دي خلتني مش عايزة ابطل مص سحب راسي من زبه اللي عرفته انه مكنش عايز يجبهم في بؤي اول مره كان عايز يدخلني العالم بتاعه بالتدريج وقام مقلعني القميص ومنيمني علي السرير ومقلعني الاندر ومال عليا وهو بيلحس في رقبتي وركبته علي باب كسي بيحك فيه ومن الشهوه لقي مايه علي ركبته عرف انها شهوتي نزل علي بزي اليمين يرضع فيه ويعض بسنانه علي حلاماتي وايده بتدلك بزي التاني وركبته بتحك في كسي وانا بتلوي من تحته عكس الحركه تاني بقي يرضع في الشمال وايده بتدلك التاني ساب بزازي وبلسانه ابتدي ينيك سرتي وانا بصرخ من تحته حسيت انه عايز يعذبني مش ينيكني
انا:جمال بيه مش قادره
وهو لسه بينيك سرتي وايده الاتنين بتدلك بزازي وركبته بتحك في كسي تعذيب بطئ وجميل نزل علي كسي يبوسه براحه كانه بيبوس ورده من رقتها ويلحس وانا كنت ببعد راسه عن كسي مش قادره نزلت مايتي لتاني مره قام شفطهم كلهم في بؤه وبسني في بؤي وخلاني ابلع مايت شهوتي بريقه قام فاتح رجلي ومسك زبه بايديه الاتنين وابتدي يضربني بيه علي كسي من ويحك فيه ومال عليا وابتدي يحط راس زبه جوه كسي وانا محستش بنفسي الا وانا بصرخ من الالم ودم بكارتي سهل بان زبه يدخل اكتر وابتدي يدخل ويطلع وهو مستمتع بتعذيبي وابتدي حركته تزيد وانا بصرخ من الالم الالم اللي مش عايزه اخف منه قام جايب لبنه جوه كسي ومال عليا وبسني ولسه زبه جوه كسي ومره واحده طلعه مكنتش متوقعه ان البيه الجامد اللي الكل بيخاف منه بيتعامل بالرقه دي كلها
باصص عليا انا ونايمه وفاشخه رجلي
جمال:امشي خلاص نامي في الاوضه التانيه
استغربت من معاملته مش هو اللي كان لسه فاتحني كان عنده انفصام في شخصيته قمت من خوفي وانا عريانه ملط وانا مش قادره امشي من الوجع وكسي بينزل لبنه المخلوط بدم بكارتي ورحت علي الاوضه التانيه نمت فيها وانا عريانه من التعب البرد اللي المفروض احس بيه في عز شهر يناير كان بالنسبه حر جداااا ودي تبقي اول مره انام فيها مع جمال بيه وياتري هتبقي اخر مره



ياريت لو المشاهد الجنسيه معجبتكوش تلفتوا نظري في التعليقات علشان اخد بالي لان دي اول مره اكتب مشاهد جنسيه من تلنوع ده انا علي قد ما اقدر حطيت نفسي مكان دلال وحاولت اتخيل نفسي في كل مشاهدها ياريت تعجبكم ونكمل المره الجايه 😘😘😘😘

No comments:

Post a Comment