Saturday, December 19, 2020

افلام سكس ساخنة XNXX

 افلام سكس ساخنة علي موقع سكس ساخن ءىءء XNXX 

 pornhup    -  سكس Xlxx  -  افلام سكس Xnxx  -      سكس مترجم Xnxx    -    افلام سكس Xnxxx  

افلام سكس Xxraxx    -  سكس Xxx


سكس

 

سكس

 

سكس ساخن

 

في عيادة الأسنان حكايات رهيبة الجزء الأوّل

 عرب سكس

كان أيامها عندي وجع في أسناني مخليني مش عارف أنام روحت لدكتور خالد وده دكتور كبير
وصاحبي جدا بس الأيام بعدتنا فترة كبيرة روحت له العيادة وكان في أستقبالي كريستينا
هي السكرتيرة بتاعته و هي بنت في اخوار التلاتينات اللي عرفته من خالد أنها كانت بتحب واحد
و أهله مش راضيين عن جوازها منه و عاشت معاه سنة وخلفت منه ولد و عمل حادثة ومات
وهي عايشة علشان تصرف عليه هي مش جميله اوي عادية أقرب واحدة شبه ليها هي
amber lynn bach نسخة منها ببزازها الحلوة وطيزها الكبيرة ودي عرفتني أتنين
دكتوره مي ودي حته كده عشرين سنة بس تختتوخه و بتدرب عند خالد اكيد تعرفوا للبنات
اللي بتبقى بالبلدي مبقلظه أوي أهي هي دي دكتوره مي ودي المساعدة رقم اتنين عند خالد
أما المساعدة الرئيسية عنده دكتورة اماني ودي بنوته سمره ورفيعه و علشان تمشي سوقها
بتدلع بطريقة تخليك تقول البت دي على تكه وتروح بيها البيت

xxx  -   xxraxx    -   pornhub    -    xlxx    -    xnxx   -   xnxxx  -   مترجم xnxx   -   ءىءء  -    xxnx   -   xnxc

كان لسه الدكتور ما جاش وعرفت نفسي لكرستين اللي رحبت بيا وغرفتني على مي و أماني
اللي كانوا قاعدين ...قعدت معاهم في انتظار دكتور خالد وكام مريض في العيادة معانا
كانوا بيتكلموا مع بعض في كذا حوار والكلام وصل الكلام عن الأكل والمطاعم ودخلت الحوار بس
بشياكة و كنت بسمع كلامهم و باصص على إمكانيات كل مزه فيهم اللي شدتني أكتر كانت كرستين
كانت فرسة بنت شرموطة عايزة خيال و مي عليها طيز تخليك يا مبحلق فيها يا تضربها عليها من حلاوتها
أنا أماني تحسها هبلة اجتماعيا وممكن تضحك عليها بالكلام كانت حوالي الساعة تسعة بالليل
و كانت مواعيد العيادة من الساعة حداشر الصبح لغاية خمسة العصر وبيقفلوا ساعتين ويفتحوا تاني الساعة
سبعه لغاية حداشر بالليل

افلام سكس   -   بورنو    -   جنس    -   سكس   -    نيك    -   مقاطع سكس   -    فيديو سكس
الكلام جاب كلام معاهم كلهم و عرفوني على جروب بتاع اكل مشتركين فيه
ودخلت للدكتور وخلصت عنده وبعد ما مشيت من العيادة دخلت الجروب أدور عليهم وكانت أول واحدة أشوف الأكونت بتاعها
كانت كرستين بعتت طلب صداقة وبعد كام ساعة قبلته وبدأت أحجز معاها المواعيد على الفيس
وكلمة وفي كومنت بدأت أجيب كلام معاها طلعت طيبة وغلبانة وقعدنا نحكي في جوازها وابنها وازاي بتصرف عليه
وحكيت ليها عن نفسي و مفيش مانع من شويه مغامرات مع اللي عرفتهم وهي كانت مهتمة تسمع
وبقيت العلاقة بينا صحوبية جامده لدرجة اني كنت بروح العيادة بدري شوية في الريست علشان أجيب لها الغداء
وكانت مي و أماني متغاظيين أوي منها لاني كنت بحس في نظراتهم ليا أنهم في سباق مين هيوقعني والظاهر
أن كرستين إمكانياتها ساعدتها تخطف قلبي وزبري يهيج عليها وعلى طيزها الكبيرة الجامدة
وفي يوم كلمتني
كرستين : هيما انت فين يا واد أنا جعت
أنا : جايلك أهله يا ستي وجايب لك السندوتاشات اللي بتحبيها وعامل معاكي
كرستين : جبت البيبسي
أنا : طبعاً و شيبسي كمان يا قلبي
كرستين : يخليك ليا
وصلت العيادة كنت أنا وهي بس اللي موجودين دخلتني
ولفت وقعدت تتكلم وهي رايحة ناحية المطبخ وأنا مركز في الزبدة اللي بتلعب ورا دي
دخلت معاها كانت بتجيب الكوبايات من حته عاليه ومش طايلة
كرستين :يوووه مش عارفه اطول
أنا :طيب استني كده

سكس اخوات   -    سكس امهات      -     سكس محارم
حاولت أوصل برضو بعيدة
كرستين : والعمل !!!هنعمل ايه يا هيما
أنا :مفيش غير حل واحد
كرستين :اللي هو أيه
أنا : حوالي تجيبيهم كده
لفت ورفعت أيدها تجيبهم وهي بتقول :أهه بعيد اهه
روحت شايلها و اتخضت وقالت : هيما انت بتعمل ايه
أنا : بسرعة يا ستي اخلصي وانا طيزها الكبيرة قدامي وهموت وابوسها
جابت الكوبيات ونزلتها براحه وانا بحك بزبري اللي وقف على حلاوة طيزها
وهي جسمها كله بيتنفض وبتتلجلج في الكلام هي ما ااااااامممم
رحت حضنتها من ظهرها وراشق زبري في طيزها
حسيت أن جسمها ساب وبتترعش
كرستين :لا لا لا يا هيما مش هينفع
أنا لفيتها وبقينا في وش بعض ووشها فيه خوف رهيب ولحظات صمت واحنا في وش بعض
أنا : انا اسف يا كرستين بس كنت هموت لو معملتش كده
لقيتها يتهجم عليا ببوسة نسيتني أنا وهي احنا فين
قعدنا نبوس بعض كتير قوي و نزلتها قدامي وخرجت لها زبري وشافته ضحكت لي وغمزت
وهي بتمسكه

سكس عربي -   سكس مصري   -  سكس سعودي  -  سكس خليجي -  سكس لبناني  -  سكس مغربي
كرستين :بتاعك كبير فشخ يا هيما وعجبني
قعدت تمص فيه كأنها بتاكله قولت لها هجيب شاورت على بوقها
ضربتهم في بقها وشربته
كرستين : طعمه حلو اوي بس انا رييحتك وعيزاك تريحني
أنا : تحت امرك يا مزه
كرستين خدتني لأوضة الأشعة اللي فيها كنبة كبيرة وقعدت وفشخت رجليها وشاورت بصباعها تعالى
نزلت أكل كسها الاسمر الجميل وهي هتموت من الهيجان وبتخرج بزازها وطلعت العب فيهم واكلهم أكل
وهي بتدلع وتقولي يااه ده انت تعبان خالص براحه همتعك يا عمري
و قامت تقعد على زبري اللي دخل كسها المتختخ الجميل
وعملت معاها وضع الفارسة و ضربتتها على طيزها وتضحك
كرستين وهي ميته من الضحك : هتموت عليها
أنا : العب يا سمك دي شكلها متغذية جامد يا كوكو
كرستين : لا دي مهريه لعب بس اتركنت شوية وبعيد عن الفورمة
أنا و أنا بلف طيزها العالمية وببل خرم طيزها علشان أدخله : طيب يالا علشان تسخنيها علشان عندنا ماتش
كرستين :ايي براحه يا هيما ااااااه يخرب عقلك خرجه هتشقني يحرقك
أنا :ده انا مصدقت اركب الجمال ده
كرستين : ايه عجبتك
أنا : دي تهيج الحجر يا شرموطة
كرستين :شرموطتك انت بس يا قلبي أركب طيزي اللي بتحبها
قعدت انيك طيزها لغاية ما جبتهم فيها
وفجأة جرس الباب رن
قمنا ظبطنا نفسنا بسرعة وخرجت كرستين من اوضة الاشعه بسرعة على الباب
وانا لسه خارج وبعدل هدموي على منظر دكتوره مي و أماني وهما بيبصوا لنا
أنا وكرستين وفي عنيهم ...كنتوا بتعملوا أيه يا عفاريت وبيضحكوا وكرستين واقفة مداريه الضحكة
وانا ببص ليهم بثقة و لمي ببص على طيزها وهي بتضحك لي

 

سكس حصان    -    سكس حيوانات    -    سكس كلاب

xnxx سكس عرب ساخن

 سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

سكس عرب ساخن

الانسه الكبيره ومتعه لا تنتهي

 قصه حقيقيه واقعيه ومستمره

عربيتي عطلت الصبح وانا رايح شغلي فركبت مواصلاتين واحده لجامعه القاهره والتانيه ركبت باص من الجامعه للمهندسين الباص جاي جات واحده وقفت جمبي كلبوظايه بطياز رهيبه سنها في الاربعينات عامله شعرها ديل حصان ولابسه كاب رافع بزازها جداااا لدرجه كبيره بصيت عليها اتوهمت اصلي بعشق الكلابيظ ركبت الباص وانا ركبت وراها قعدت في اخر الكنبه روحت جمبها سبت مسافه صغيره بينا هي بصتلي

افلام سكس Xxraxx    -    سكس Xxx    -  ءىءء افلام سكس  -  سكس افلام    -    سكس بزاز كبيرة   -  افلام بورنو

قصص جنسة   -    سكس زب كبير    -  افلام سكس اخوات   -  سكيس امهات    -  افلام سكس جماعي

سحاق سكس   -    افلام سكس عربى  -  سكس عنيف جدا   -  سكس كلابي   -  ساكس محارم

سكس خفي   -    مراهقات سكس   -    نيك طيز كبير  -    سكس فيديو    -    افلام نيك

وابتسمت وانا ماشيلتش عيني عن صدرها فتحت فونها صورتها وهي لابسه بادي اغلبيه بزازها المبار باينين بوضوح بصتلي لاقتني تنحت في الفون ضحكت قتحت الاستديو وموجهه الفون ناحيتي علشان اشوف وفتحت فايل مكتوب عاليه صوري اول مافتحته لاقيت مجموعه صور تجنن فتحت صوره وهي علي البحر لابسه زي كاش مايوه شفاف وتحتيه سنتيال رهيب وشورت ميني واغلبيه جسمها واضح جدااا وفضلت تقلب في الصور بتفرجني وعامله نفسها مش واخده بالها وبتفتح الصوره تكبر توريني بزازها وتوريني بطنها ورجليها بطايه ياناس زوبري خرم البنطلون وبتفرج وبحاول اعدله شافتني بعدله قامت قافله الاستديو قوتلها حضرتك نازله قالتلي لا لسه هوب شاحن فونها وقع من الشنطه مع تخنها والكنبه اللي ورا مش عارفه تجيبه قولتلها تسمحيلي وبمد ايدي بين رجليها اجيب الشاحن وهوب معصم ايدي يلمس كسها سخن نار قامت اتنفضت مسكت الشاحن وقولتلها سوري غصب عني ضحكت بكسوف كده قالالي مرسي علي الشاحن مش عارف اكلمها مرتبك وهايج فشخ طلعت قلم كتبت رقمي فورقه وماسكها في ايدي هي باصلي وانا مقلق اديها الورقه تقولي ايه ده والشغل ده قلاقيت سلك الشاحن مدلدل فمسكته مع الورقه وادتهولها قولتلها هيقع فبصتلي وقالتلي ايه ده بصوت واطي قولتلها رقمي حطته في شنطتها وقالتلي انا هنزل قمت علشان اعديها والصدمه شديت ايدي قالتلي خليك هعرف اعدي تخيل كده بتقوم

سكس Pornhub   -  مترجم Xlxx    -  Xnxx com   -    مترجم Xnxx com   -  سكس Xnxxx   -  سكس Xxraxx

Xxx sex  -  مقاطع سكس ءىءء  -  افلام سكس مترجم  - بزازكبيره   -  سكس بورنو    -   افلام جنس

صور زب كبير   -  سكس مترجم    -  سيكس اخوات    -  امهات سكس   -  فضيحة سكس تحرش بسنت

سيكس جماعي   -    عنيف Sex   -  سكس سحاقي   -  محارم سكس  -  سيكس مخفي  -  سكس المراهقات

وطزها كلها علي حجري اديها لمست زوبري كده خفيف وعدت وانا ايدي علي طيزها نزلت وانا بعدها نزلت روحت المكتب مستنيها ترن بعدها بظ£ ساعات لاقيت رقم غريب بيرن عرفت انها اول مارديت قولتلها مستنيكي من بدري فضلنا نتعرف ببعض اسمها كرستينا عايشه مع اختها الوحيده علشان باباها ومامتها متوفين اتفقنا نتقابل بعدها بيوم اتقابلنا بعد الشغل استنتها بعربيتي ومركب ستاير قدام وورا ركبت اول ماركبت مسكت اديها سلمت عاليها وبوستها اتخضت كده واتكسفت قولتلها حطي الشنطه ورا وهي بتلف تحطها علي الكرسي اللي ورا بان الاندر بتاعها اتعرفنا قولتلها اني معجب جدا بجسمها هي شايفه انها تخينه وفاتها قطر الجواز وانها نفسها تعيش حياتها حسيت انها زي ماتكون عندها علاقات كتير بس ماحدش فاهمها حطيت ايدي علي رجلها وبداءت احركها لاقتها بتقولي لما كنت ناوله من الباص انت عملت ايه قمت مقرب ايدي من جمبها قولتلها عملت كده شهقت وقالتلي بس عيب كده المهم شربنا قهوه في العربيه وصلتها لاقرب مكان ليها وروحت اتكلمنا فون باعتلي علي الواتس صفحه الفيس بتاعتها جبتها وبعتلها ماسج قولتلها نفسي اشوفك ناو قالتلي اشمعني قولتلها الصور الي كنتي بتوريهالي في الباص جننتتني قالتي ايه ده انت شوفتها قولتلها طبعا قالتلي طيب ربع ساعه ونتكلم هعملك مفاجاءه عديت الربع ساعه كانها سنه بعتلها قالتلي جاعز قولتلها طبعا بعتت فديو كول بفتح الاقي بيبي دول اسود لاول طيزها شفاف ظ©ظ* في الميه من بزازها باينه ولابسه غيسترينج تحتيه فالق شفايف كسها وبتلف تقولي ايه رائيك قلعت الشةرت والبوكسر وبقولها بصي رائي شافت زوبري اتجننت عملنا سكس فديو ونزلت علي الموبيل قدامها وهي ورتني كل حته فجسمها وحاليا بدور علي مكان امان انيكها فيه

سكس طيز كبير  - Xlxx video  -  Xnxx arab  - افلام مترجمة Xnxx  -

Xnxxx hd  -  افلام سكس Xxx  -

Xxx video   - فيديوهات ءىءء - افلام سكس اجنبي  -  بورنو سكس  - الجنس الخلفي - زب كبير Xnxx  -  افلام سكس

سكس اخوات مترجم  -  سكس امهات مترجم  - نيك جماعي

Sunday, March 1, 2020

الولد الشقى وامه على سرير واحد

 الولد الشقى وامه على سرير واحد
انا شاب مصرى اسمرللجنس معى تاريخ عريق مثل تاريخ اجدادى.من صغرى و انا مفتون بالاجساد و احب استكشفها.وطبعا اول جسد كان جسد امى الجميل المثير.تمتلك امى جسما بضا طريا ممشوقا ذو نهود كبيره مكوره و طيز كبيره متناسقه مترجرجه.و عندما بلغ عمرى اربع سنوات سافرت امى لمدة سنه رجعت بعدها تشعر بالذنب لغيابها فحاولت ان تعوضنى باى طريقة.فكانت تلبس ملابس شفافه على اللحم و تتركه ينحسر عن لحمها البض تاركة اياى انظر اليها مشتهيا.ولا تكفينى النظرات فتمتد يدى بلا وعى ( رغم صغر سنى وعدم فهمى ) الى ارجلها لتدلكها وظهرها كله وهى مسترخيه و مستمتعه.و عندما انتهى كانت تقبلنى شاكرة و سعيده.و فى كثير من الاحيان كنت اجلس على افخاذها و كانت تضمنى تاركة اياى اعبث فى صدرها و اهزه.و عندما كانت تنهرنى اختى لاننى كبرت على ذلك كانت امى تامرها باللا تتدخل.واستمر الحال على هذا حتى بعد البلوغ ورغم رؤية امى لزبى الواقف اثناء التدليك اليومى لهافقد كانت سعيده بتدليكى الحساس الخبير.
و عندما وصلت السادسة عشر من عمرى كنت قد وصلت لقمة هياجى و نما زبى نموا هائلا يفوق عمرى بمراحل واصبحجسمى ممشوقا.عندها بدات افكر جديا فى امى و جسم امى الفائر دوما و ابدا.قد ادى هذا التفكير المستمر فى الجنس الى هياجى المستمر.و اصبح منظر زبى الهائج المكور تحت الملابس امرا عاديا فى المنزل تلاحظه امى و تبتسم مما يزيد هياجى فاهجم عليها احضنها و اقبلها مصطنعا البراءه و ما فى نفسى فى نفسى.و هى تبادلنى الاحضان و القبلات فى حنان و دفء.

فى يوم قرر و الدى السفر مع اخوتى لشراء الملابس و التسوق واصطنعت المرض واننى لا استطيع الحركه.فرجته امى ان يتركنى واوصته بما اريد شراءه.فى هذه الليله طلبت من امى النوم معها فى سريرها لانى مريض جدا فوافقت.بدات فى غرفتى عندئذ فى التفكير وترتيب خطوات الوصول لجسم ماما الجميل.
اتيت الى سريرها فى المساء و قبلتنى داعية لى باحلام سعيدهو نامت.انتظت حتى استغرقت فى النوم و بدات التصق بظهرها المكور على نفسه تاركا كل افخاذى و زبى ينصهروا على طيزها المترجرجه.حضنتها بقوه وحنان فضمت يدى الى صدرها مبادلة اياى الحنان بدون وعى منها كما لو انها تحلم.فهجت هياجا شديدا و اخذ زبى ينتفض فى قوه معلنا ثورته فاوسعت له مخرجا من البنطلون فقفز فى قوه يدفع قميص نومها الحريرى بين فلقتى طيزها الناعمتين.واخذت احرك جسدى فى متعه ويدى تقبض على صدرها.كنت افعل ذلك دون قلق فانا اعرف ان نوم امى ثقيل ولا تستيقظ الا بعد ان تاخذ كفاية نومها.مددت يدى اسفل الغطاء و اخذت ارفع قميص نومها و انا اتحسس ارجلها و افخاذها الناعمه و لم اكد المس طيزها حتى اتيت ببحار من المنى على كيلوتها.تركتها عندئذ و استغرقت فى نوم عميق.ولم تعرف امى شيئا وقتها.
 صور سكس ساخنة -  افلام سكس اجنبي مترجمة  - قصص سكس ساخنة
عنتدما بلغت الثامنة عشر كانت امى فى يوم من الايام مجهده و تشتكى من الم فى ظهرها فاقترحت عليا ان تاتى بمدلكه لتقوم بعمل كؤوس هواء ليمتص الرطوبه من جسدها و بالفعل قامت باستدعاء واحده واصررت انا على الدخول لغرفتها بحجة الاطمئنان عليها.رايت عندها جسد امى العارى ترقد على بطنها و لا يسترها سوى قماشه على طيزها.فهجت هياجا شديدا و تقدمت اطلب مساعدة المدلكه فى تدليك امى فوافقت.اخذت ادعك جسد امى فى حنان ونشوه عظيمتان و يدى تحاول ازاحة القماشه لاسفل حتى ارى طيز امى.وكانت امى تصدر اصوات تمحن مثل القطط تزيد هياجى و هى تدعونى ان استمر فى التدليك فانقضضت على افخاذها افركهم رافعا القماشه لارى كسها الجميل يطل على ب*****ه الهائج زشفرتيه الحمراوتين الممتلئتين.فجعلت يدى تصطدم بهما و جسدها يرتجف و يعرق عرقا شديدا ذو رائحه هياجه فاتيت المنى فى بنطالى و قمت مسرعا مدعيا حاجتى للحمام و امرا المدلكه بالاستمرار فى التدليك و امى عندئذ كانت فى عالم اخر من النشوه و الغيبوبه.
فى اليوم التالى كنت اجلس فى غرفتى هائجا كالعادى و اعبث فىزبى دخلت على امى مبتسمه شاكرة اياى على تدليكى البارحه و ان جسمها قد استعاد كل حيويته و قبلتنى بالقرب من فمى ز طلبت منى ان اجلس معها لمشاهدة التليفزيون لانها تجلس وحيده ولا احد فى المنزل.
وعندما جلست بجوارها على الاريكة كان الدش يعرض فيلما ساخنا جعل زبى يقف اسفل البنطلون بقوه و انا احاول ان اخفيه دون ان تشعر امى ولكنها نظرت الى زبى الهائج و ابتسمت قائلة " انت كبرت و صرت رجل يا ولدى " فقلت لها متشككا " كيف؟ " فاشارت الى زبى الهائج و قالت " هذا هو الدليل الصريح...انت عندك بنت صديقه يا ميدو؟ " قلت لها " لا " فقالت " لابد لهذا البلبل الحائر ان يسكن عشا يهدهده " فاحمر وجهى فى شده فقالت" لا تخشى يا صغيرى اريدك ان تقف امامى لترينى كم كبرت " فوقفت امامها فاخذت يدها تمشى على تضاريس جسدى ولامست مكان زبى و كملت تتحسس اوراكى وطيزى و هى فى منتهى السعاده.
قالت لى " لقد كبرت يا صغيرى تعال و احضن *** الحبيبه " فاتجهت اليها و حضنتها بقوه و بهياج و هى فى منتهى السعاده وعندها قالت لى" قبل خد *** الذى لم يهنا بنوم و انت تعبان " فقبلت خدودها البضه فقالت " قبل عنق وكتف *** اللذان طالما ارحت راسك عليهما " فاخذت اقبلهما فى جنون صاعدا هابطا وهى تضحك فى نشوه وكانت تلبس قميص نوم بحمالات يبدو فيه معظم صدرها الجميل الناهض وكان قصيرا يكشف افخاذها.و عندها لمحت تلصصى على صدرها فقالت " الا تتذكر الصدر الذى ارضعك لبنا و حبا ؟ " فقلت " اووه امى اتذكره بكل تفصيله " فقالت الا تبدى له عرفانك بالجميل ؟ " وكان هذا اذنا لى بالهجوم على صدرها فمددت يدى داخل قميص نومها عاصرا بزازها و اخذت ادلكهم و اعصر الحلمات وا خرجت صدرها من قميص النوم و اخذت اكله فهاجت امى جدا وتركتنى الحس رقبتها و اقبل فمها فى عنف و ادخل فيه لسانى ليداعب لسانها و يدى تزيح قميص نومها لتتعرى امى بالكامل امامى ويدها تزيح ملابسى عن جسدى حتى صرنا عرايا كيوم ولادتى منها.و قمت بعمل وضعية 69 معطيا اياها زبى وطيزى و مستقبلا كسها بالكامل فى فمى اكله و امصه و الحسه ومدخلا لسانى فيه مستقبلا ماء نشوتها فى فمى و ابلعه فى تلذذ.وهى كانت تاكل زبى اكلا و احدى يديها تدعك زبى و الاخرى تعبث بخرم طيزى جاعلة زبى مثل سيخ الحديد فى صلابته و قوته.و عندئذ نهضت و اضعا زبى بين بزازها و اخذت ادعكه بقوه وهى ترجرج صدرها حتى انتصب زبى بشده فقمت بسرعه و اضعا زبى على باب كسها و اخذت ادفعه برفق و امى تموء فى تمحن قائلة " دخله يا ميدو....نيكنى بزبك الكبير...بحبك " فادخلته حتى بيضى و اخذت انيكها فى قوه و هى تصرخ و تقول لى كلمات تهيجنى حتى اتيت بحار من المنى داخلها وهى استمرت فى اتيان مائها معى . وعندها نمت عليها تاركا زبى داخلها لتدفعه عضلات كسها المرتخية خارجا مدغدغا اياها.و عندها طلبت منى الاستحمام معها فوافقت
و عندما نزلت المياه الدافئه على اجسادنا اخذنا ندعك بعضنا فى نشوه و اخذت اعبث بخرم طيزها باستعمال الزيت موسعا اياه وهى تموء فى توحش و تمص زبى فى قوه حتى انتصب بقوه من جديد. وعندئذ جعلتها تركع معطية اياى كل طيزها و كسها فادخلت زبى بعد ان دعكته بالزيت فى خرم طيزها الضيق بمنتهى البطء .اخذت تتمحن وانا احركه ببطء داخلها حتى وسع خرم طيزها فبدات انيكها بقوه و اعبث بيدى فى كسها الذى اتى مائه على يدى فاخذت الحسه و اعطيتها اياه فلحسته فى متعه فاخرجت زبى و رجعت انيك كسها حتى اوشكت على الاتيان فاخرجت زبى ودفعته فى فمها اغرقته بمنيى الذى بلعته فى استمتاع.
ومنذ ذلك الحين لم اتوقف عن نيكها و توسعت فى علاقاتى مع اقاربى بعدها و لكن هذه قصة امى


  1.  الولد الشقى وامه على سرير واحد 
  2.  الولد الشقى وامه على سرير واحد
  3.  الولد الشقى وامه على سرير واحد
  4.  الولد الشقى وامه على سرير واحد
  5.  الولد الشقى وامه على سرير واحد